♥♥♥♥♥

ÅÅååååå träffen igår var hur rolig som helst!!  Fast jag hade feber kämpade jag mig igenom hela dagen=)
lyckades få ihop 3layouter och ett kort. och det helt otroliga var att jag lyckades vinna med 2 av layouterna och få ett tredje pris med kortet, helt galet!!  jag blev verkligen sååååå himla glad, det trodde jag aldrig.  Ett stort tack till alla som ordnade träffen, allt var helt perfekt=)

jag ska ta och fota grejerna om jag orkar lite senare, mår uselt idag=(

måste bara berätta en annan rolig sak
härom dagen fick jag ett Pm på
2peas, (som oturligt nog var helt på franska, och jag kan lova att jag satt som ett levande frågeteckan, kan verkligen inte ett ord franska=)  så jag bad henne skriva på engelska och det gjorde hon , som tur var=)

hon hade iallafall en del frågor till mig, om mig och mitt scrappande
Hon är Dt hos en franskaffär och på deras forum, har dom visst en del där dom visar upp scrappare från andra delar av världen. och där ville hon skriva om mig   (hoppas ni förstår mitt svamlande, är inte riktigt klar i huvudet idag=)

Här kan man då läsa, vad hon skrivit och så visar hon upp en lift hon gjort på en av mina layouter.  himlans skoj, tycker jag!!=)  isamma veva har jag även upptäckt google translate, som är väldigt bra, om man är lika okunnig på franska som jag!

nu ska jag och min feber yra gå och lägga oss igen=)


Kommentarer
Postat av: Zarah

Nämen HIMMEL vad roligt - och välförtjänt! GRATTIS!!

Postat av: Gunilla|uniquelyme

Så kul. Grattis! Jag fattar verkligen att de blivit nyfikna på dig. Krya på dig förresten. /Gunilla

2008-09-07 @ 13:35:30
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Mette

Men åååååhhhhh vad kul! Jag förstår ju varför hon är nyfiken på dig. Din stil är ju helt underbar! :)

2008-09-07 @ 16:16:23
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: LenaS

Åh vad kul det var att få träffas lite snabbt igår, tyckte också det var en toppendag på flera sätt ;o). Vad häftigt med det franska mailet och tur att hon skrev på engelska istället ;o)Tack för de snälla orden i vår blogg!

Kram/LenaS

2008-09-07 @ 16:47:50
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Annyt

Hihi..dessa fransmän asså, tror att ALLA pratar franska!!

Det måste varit kul att slänga upp det där PM:et..

Grattis till uppmärksamheten gumman.

2008-09-08 @ 15:02:30
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: anneli78

Häftigt! Det är du väl värd!

2008-09-13 @ 19:52:04
URL: http://anneli78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback