Ingrids sketch

Ibland förvånar jag mig själv... på ett positivt sätt=)
igår var vi iväg och köpte en ny dator, där det självklart ingick Vista (hade xp sen förut)
så igår satt jag och installerade vista(hjälp vad allt ser annorlunda ut, men man vänjer sig väl), office och en himlans massa andra program på den nya datorn.
och jag som inte kan så mycket om datorer (och Per kan ingenting, så honom har man ingen hjälp av=)
så jag känner min väldigt duktig över att jag klarade av det!!

jag blev så himla irriterad över data försäljaren igår. Han uppförde sig som att, bara för att jag är tjej så vet jag inget om datorer. han stod bara och pratade med Per över huvudet på mig, fast Per sa att han inget visste och att det var jag som svarade på frågorna ...grrrr...
och så tyckte han att vi skulle lämna in datorn hos dom så dom kunde installera Vista och sånt åt oss, för det skulle vi nog inte klara själv och det skulle dom ta 500 spänn för!!

Men men.. nu är allt (nästan) installerat och det känns skönt att ha sparat in 500kr=)

nu byter jag samtalsämne lite snabbt=)

dom bjuder på 2st skisser den här veckan på
2sketches 4 you bloggen
och här är min tolkning av Ingrids fina skiss



nu ska jag fixa lite mer med min nya leksak och ikväll ska jag nog scrappa lite.

kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Kanonfint kort!!

Postat av: Kazan Clark

Wow you did do an awesome job on Ingrids Sketch - I really love this card with all of it's fabulous details :)

2008-08-23 @ 22:42:43
URL: http://nunutoolies.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Carina, you did a wonderful job on my sketch. Great card! Thanks for playing along.

Postat av: Julia

Vilket snyggt kort du gjort!! Har du gjort den svarta ramen med bling själv?

2008-08-24 @ 12:40:43
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback