Ååååååå nostalgi på hög nivå!!!!

 Som det gammla NKOTB fan jag är så kan man ju bara bli glad av detta!!!
Massor av minnen som kommer svallande över en=)
Jag och min bästa kompis var på konsert med dom i globen 1991,  14år tror jag bestämmt att jag var, det största som hänt oss på den tiden=)

Så idag ska jag ge mig ut i förådet och leta reda på mina konsert bilder, och scrappa dem. kul!!
ipoden är laddad med gammla låtar, och jag fattar inte hur man kunde tycka dom var såååååå bra=)
men dom är roliga att lyssna på nu, för man kommer ihåg så mycket kul från den tiden.

Idag kommer maken bli galen på mig, för jag kommer garanterat sjunga NKOTB låtar hela dagen=)
Det är underbart att bli så glad över sånna här små saker ibland!

Måste ju även visa min absoluta favvo låt från dom=)




Kommentarer
Postat av: Carolina Johansson

Haha,jag var också helt tokig i New Kids och kände samma sak som du. Letade upp mina gamla skivor och spelar fnissande igenom dem... Var också tvungen att ringa min "partner in crime" som var lika galen som jag och prata gamla minnen med henne en stund. Det är väl härligt med lite nostalgi ibland ;-)

Postat av: Catta

Det var mina absoluta favoriter också och jag kunde varenda ord i texten nu när jag lyssnade på låten. Blir nästan smått tårögd av nostalgi =) NKOTB med Donny, Danny, Joey, Jonathan och... ja, en har jag nog glömt namnet på. Nej Jordan var det ju, ja det var tider det...

2008-04-04 @ 18:30:23
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Linda

Hihi, nja jag tillhörde inte de som gillade NKOTB. Take That gillade jag däremot, av någon underlig anledning...fast allra mest gillade jag Bon Jovi och hade affischer i hela rummet. Tur att man vuxit upp lite. :)

2008-04-04 @ 18:50:53
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback