Runt kort

Det här kortet har jag gjort efter efter en utmaning på Hänglarbloggen
man skulle göra ett kort i en annan form än kvadratiskt, och jag gjorde då ett runt, inte så orginellt kanske;)
men jag blev nöjd med det. Fast jag MÅSTE verkligen lära mig måla stämpel motiv snyggt, kanske skulle gå en kurs.. blink,blink Johanna=)

Det finns sååå mycket olika saker jag vill lära mig, som olika stämpeltekniker tex. jag sitter och dreglar varje dag över den här karlns alster, (ok, lite över honom oxå;) ) och jag blir så frustrerad över att det är så mycket saker jag inte kan. Men övning ger ju färdighet, och här ska tusan övas!!!!=)

ja, här kommer då kortet.

image252

Kommentarer
Postat av: Linda (Gulligullan)

Hej Carina! Tack för din kommentar i bloggen :) Du skulle sett mina ben i direktsändning, som asplöv hehe Nä, det gick bra faktiskt, men det var lite pirrigt!

Vilket fint kort du gjort! Jag har aldrig gjort runt tidigare, kanske dags att prova?!

Ha en fin luciadag!

Postat av: MissMian

Wow..supersnyggt! Vem ska få det fina kortet? :)

2007-12-13 @ 20:34:22
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Emma

Det är jättefint!!! Helt klart ska du vara nöjd!! :O)

2007-12-13 @ 21:21:31
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vilket jätte fint julkort du har gjort :-)
Ha´det bra.

2007-12-14 @ 07:59:56
Postat av: anneli78

Underbart julkort som du absolut ska vara nöjd med. Du har ju fått med detaljer också som är DU!

2007-12-18 @ 22:23:44
URL: http://anneli78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback