Bråda dagar

jag håller på att försöka få klart en massa små projekt som ligger ofärdiga. igår skrev jag en lista på saker
som MÅSTE bli färdiga , innan jag börjar på nått nytt. Bla. Alvas operations album, det skulle vara sååå himla skönt att få det klart så man kan lägga den jobbiga tiden bakom sig. Men det går trögt, för det är så jobbiga bilder och text att scrappa om. så jag kanske väntar ett tag till med det.... vi får se hur det känns

det jag fått gjort är i allafall ett egen gjort album för alla Marcus dagis bilder, skönt att ha allt samlat på samma ställe. Filip ska få ett likadant men en del material tog slut, så jag kan förhoppningsvis göra det i veckan som kommer.

*en lykta, efter inspiration från scrapbooking m.m
* ett mini album om våran spa vistelse för nån vecka sen. albumet är väldigt inspirerat av
AnnaB som gör så mycket läckra saker hela tiden, tack för inspirationen!!=)
* 2kort har jag även fått gjort
* och alla små väskor som barnens kusiner ska få är färdigsydda.

Ja, det var nog allt för denna gång, Kram (från en trött Carina)

image246

image247

image248

image249

image250


Kommentarer
Postat av: eldh

Vilken läcker lykta!!! /Elin

Postat av: Primia

Fantastiska saker du gör. Tack för att du delar med dig och inspirerar.
Kram Marie

2007-12-10 @ 22:55:02
Postat av: Lena

Vilken söt lykta!

2007-12-11 @ 05:09:55
URL: http://lenaspysselgrop.blogspot.se
Postat av: LillBlomman

Oj vad mycket fint du gjort!!! Underbar lykta och kanonfina kort med motivstämplar!!! Ha det gott!

2007-12-11 @ 09:39:19
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Massor fint du gjort, gillade verkligen lyktan.
Ha det så bra.

2007-12-11 @ 16:15:03
URL: http://www.lottasblogg66.blogspot.com
Postat av: SannaF

Wow så mycket fint du gör!!!
Lyktan var urgullig o layouterna o korten är också jätte jätte snygga!

2007-12-12 @ 11:05:11
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback