Rosa

Denna Lo är inspirerad av Zara´s underbara LO "Boys can be GIRLY" tack vännen för inspirationen=)
År inte Filip helt bedårande i mitt rosa hårband=)

Jag måste även säga att jag är såååå avundsjuk på alla som ska till scrapeventet i helgen. Från och med nu ska jag sluta vara så feg, man missar så mycket kul !! Nästa gång det är en stor träff nånstans SKA jag också åka=)

Men förhoppningsvis får jag lite cybercroppat gjort i morgon och det är inte fy skam det heller=)

image26
Bazzill-monochromatic-white
Junkitz-extreme boy-stars,extremeboy shooting star (baksidan)
Sassa fraslass-scruptions-coconut cream,Indulgent(ugglan)
Quickutz-Studio
Fluid chalk-charcoal

Kommentarer
Postat av: Anna

OOOOhhh....älskar den!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback