Ett till kort

man skulle nästan kunna tro att jag slutat scrappa, och bara gör kort=)
men så är icke fallet!  Förra veckan så gjorde jag faktiskt några layouter ( till ett hemligt och super spännande projekt!!)  och I går fick jag ett nytt DT paket från
stellas, med material från Making memories serie "Love struck"
så var beredda på lite kärleks layouter både här i bloggen och i stellas blogg  =)



MEN.... idag har jag ett litet kort att visa upp.
Som ( vanligt) är gjort efter denna veckan utmaning hos CARDS  ( de har verkligen världens roligaste utmaningar!)  Denna vecka gäller det att göra ett kärleks kort, och att inte använda sig av färgerna röd och rosa.

jag har använt mig av ett blått trä hjärta ( som finns i olika färger hos stellas)  stämplat lite swirls på det och embossat med Inkidos läckra "frost" embossingpulver. sååå snyggt=)



trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Lilo

Vad vackert Carina!!! =) Hm... Love struck... tror nog att du kan vara med på MissMians idé. Läs i vårt DT-forum om det. ;) Ha en trevlig helg!!!

Postat av: AnnaB

Sååå vackert...!

2010-02-08 @ 17:07:44
URL: http://annab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback