Träff alster

I lördags var jag på scrapträff i Örebro.
Och det var super roligt ,precis som det brukar vara.
Härligt att insupa lite inspiration och att träffa trevliga scrappare som man träffar alderles för sällan.
Det här var precis vad jag behövde efter alla sjukdommar som härjat här hemma hela året.

Sen så måste jag även visa  vad jag fick i födelsedagspresent av sötaste Rimna, kolla
här!
Jag blev superglad och rörd♥

jag fick iallafall 3 layouter och ett kort gjorda under dagen.

och layouterna kommer här







Ha en trevlig onsdag♥



Kommentarer
Postat av: MissMian

De är verkligen superfina allihop!!! De mittersta fick i alla fall min röst :)

Postat av: myamia

underbara Carina!

trevlig helg! kram mya

2010-04-23 @ 11:25:57
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback