Stellas

WOW ! vilken helg det har varit, full fart hela tiden , och bara en massa skoj!
I går var jag och hjälpte till under  
Stellas invigning.
 Ojojoj va roligt det var, massor av trevligt folk som stömmade in i butiken under hela dagen
Och nya butiken är helt otroligt härlig, jätte stor och luftig. Verkligen värd ett besök om ni är i krokarna.

Det var även 2st tjejer som demade under dagen, Rimna satt och gjorde kort, det var riktigt roligt att se när ett proffs skapar, hoppas hon har lite kurser snart för då ska jag absolut dit och lära mig lite mer!

även Lotta från Scraphouse var där och demade Quickutz. Hon etsade Qk motiv på glas m.m, jätte häftigt var det.
Måste testas!

Som sagt en super rolig dag!  Ett stort tack till Jenny , teres, Lisa och Rimna för att ni är så förbaskat roliga♥

Jag har även lite DT alster att visa idag.
Jag fick ett paket av Jenny med en massa Fancy Pants papper * love*
Jenny ville även att jag den här gången skulle göra egna dekorationer genom att klippa ut mönster i papprena och att det skulle vara mycket 3-d i layouterna.

mer info om alstren finns i stellas blogg

















Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!!!!! Carina, these are just stunning...Fabulous designs...great colors and awesome pictures!!!!

2009-05-04 @ 04:49:58
Postat av: K8an

Vilka underbara Layouter!

Postat av: Therese

Åh, vilka fina! Gillar särksilt den översta LO:n och kortet. De är ju superfina! Instämmer om nya lokalen, luftig och ljus! Kan bli en del besök.

2009-05-04 @ 10:12:49
Postat av: Helén

Vilka härliga alster! Du har verkligen lyckats få till en 3D-effekt - ursnyggt!

2009-05-04 @ 21:53:27
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Annyt

OOooo, jag som älskar 3D..det finns det gott om här!!! Finfina alster gumman. Kramen

2009-05-05 @ 10:48:24
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: marit

Jättesnyggt!



Alltihop!!!



Älskar färgerna och fantasin på allt du gjort här.



Kram

2009-05-06 @ 22:42:44
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Erica

Åh så fina!! Allihopa!! Älskar färgerna.

2009-05-14 @ 18:13:37
URL: http://spacemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback