tuta & kör

Idag står det STOR städning på schemat ( förtillfället så tar vi oss en liten paus)  jag och barnen har röjt på övervåningen, (med Christian walz nya skiva spelandes på högsta volym, det är så mycket roligare att städa om man har bra muik på samtidigt, tycker jag!) där deras rum och mitt pysselrum ligger. Massor av leksaker och annat jox åkte ut, så nu börjar det faktisk se ganska bra ut, ( sen är det bara nedervåningen kvar) även min pysselvrå sen någolunda bra ut, jag är inge bra på att organisera så jag har inget bra system på mina saker.Men för tillfället ligger saker och ting i ordning. Marcus sa till mig för ett tag sen att --- "mamma, om du lägger tillbaka sakerna när du använt dom, så får du det inte så stökigt på ditt bord!"

och det är ju sant jag skulle behöva bli lite mer som han, för han har verkligen ordning på sitt rum.

i går kväll så slängde jag ihop den här efter skissen hos
pencil lines, den gick jätte snabbt att göra och jag blev nöjd med den också, tänk va mycket enklare det går, när det är lite ordning och reda runt omkring



nä, nu ska jag sluta lata mig och sätta lite fart! 
kram så länge

Kommentarer
Postat av: Zarah

Som vanligt - en SUPERLÄCKER layout!! :D

Postat av: teres

Helt underbart fantastisk, wow!!!!!

2009-03-03 @ 19:00:13
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com
Postat av: jeanettew

Hahaha, vilken häftig! Och han skiner verkligen som en sol :O)



Tack för info om rosorna...jag letar vidare...



Kram

2009-03-03 @ 19:51:14
URL: http://www.jeanetteatterlof.blogspot.com
Postat av: marit

Superläcker!



Gillar den massor!

2009-03-03 @ 22:25:31
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback