Pencil Lines # 138


I torsdags gick Marcus sin sista dag på dagis, han börjar i förskoleklass till hösten. jag fattar ingenting, när blev han så stor?? han tycker iallafall att det ska bli superskoj att börja i "skolan" fast lite nervös är han, för han känner ingen i sin nya klass, men det ordnar sig nog.

Så från och med i dag har barnen sommarlov i 10veckor!  Så för min del så får gärna solen komma tillbaka med lite mer värme, så vi kan ge oss i väg på lite sommar äventyr i väntan på att Maken får semester ( i slutet på juli)

Nu finns en ny skiss uppe hos
Pencil Lines
Veckans gäst designer är Hilde Janbroers   & skissen är gjord av Anna.

och här är min layout, en av dom få där jag är med på fotot, men som tur är så syns ju bara halva jag och det räcker mer än väl

you and me



Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh så mycket fint du skapat!! Gillar dina små detaljkombinationer och färger så mycket! kramar!

2009-06-08 @ 16:34:44
Postat av: linda

Hej. Ujuj vad snygga saker du skapar. Jag gör kort hela tiden till kolleger på jobbet men jag glömemr bort att fota dem och bloggen är inte uppdaterad på åratal. Sommarlov, det låter underbart. jag jobbar denna vecka och måndag, sedan är det även min tur.

Kram och vi hopaps på soool!

2009-06-08 @ 22:24:25
Postat av: AnnaB

Superfin...!!!



Min Linus slutar dagis nästa vecka. Det är verkligen inte klokt. Han är i samma situation - känner ingen i klassen där han ska börja, men det ska väl förhoppningsvis gå bra ändå! Spännande blir det i alla fall, både för Linus och för oss föräldrar... =)

Postat av: Erica

Jättersnyggt!! Gillar pärlorna!

2009-06-09 @ 12:30:14
URL: http://spacemouse.blogg.se/
Postat av: Nick

Hejsan



Gillar din lo massor. Den är kanon snygg. Du har ofta så snygga bling/pärl swirls. Är de köpta eller gör du dem själv? Om du köper kan du tipsa om märke och inköpsställe?

2009-06-09 @ 21:03:38
URL: http://helenesscrapbooking.blogspot.com/
Postat av: Zarah

Den är helt underbar!!

2009-06-13 @ 16:31:46
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback