"Good song"

Nu haglar inläggen tätt men som jag sa i förra inlägget, det är sååååå kul att scrappa just nu!♥

Den här layouten har jag gjort efter den här veckans ord hos 
One little word och ordet är "GOOD"
Jag visste precis vilka bilder jag skulle scrappa när jag såg ordet. Jag slängde mig efter mina bilder på söta Salem och som den duktiga scrappare jag är så har jag även konsert biljetterna med på layouten den som spar hon har...

Jag hade super roligt när jag gjorde gjorde den här, det var skönt att inte tänka så mycket på hur den skulle se ut , utan bara slänga på lite saker som kändes bra för stunden.

"Good song" är titeln på en av Salems låtar



och självklart så måste jag ju lägga in låten också

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Kalsfint som alltid! Gillar din snygga inramning! den tidigare lo´n är underbar! Tappade modet lite jag som tänkte hoppa på tävlingen, du är så himla duktig! Kramar!

Postat av: Anonym

Guud, vad härligt att känna att det är kul att scrappa! det var ett tag sedan jag kände så, men det kanske bara är att sätta sig igen och börja; tror inte det någonsin kommer att kännas som när jag började...



Hur som helst är du en sjujäkla duktig scrappare och precis som ovan tappade jag lite mod inför Scrapperiets sommartävling...lycka till!

Annika

2009-06-21 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback