Några kort

Den här veckan har det inte blivit mycket pysslat. Vi håller på att måla om förråd, riva staket och bygga nytt staket. Väldigt kul och det blir sååå fint=). Men jag har varit supertrött om kvällarna så jag har bara pysslat ihop det nödvändigaste, som jag inte kan visa riktigt än. 
Men jag har två stycken kort har jag att visa idag ändå. gjorde dom för nån vecka sen.





jag har liftat mig själv igen på det här kortet, gillar den här designen=)

I eftermiddag bär det äntligen av till Arvika för att se och lyssna på Depeche Mode!!!!
Det svåra att veta hur man ska klä sig, eftersom det av en underlig anledning skulle börja regna just idag,
får väl ta med gummistövlarna=)

Lyssna och njut av depeche ( i mitt tycke ) bästa låt, spelar dom den här i kväll, så är det värt 6 timmars bilkörande=)

Kommentarer
Postat av: Fialia

NJUUUUUUT av DM! Såg dem på Parken i KPH i tisdags. Ljuvligt som alltid. Men de spelade dock inte den låten, men många andra feta. Kanske lite mycket nytt tycker jag som är ett gammalt fan.



Kram!

Postat av: Fialia

Tog några kort med mobilen. Man fick inte ha kamera med sig in. Men de går nog att scrappa ändå. ;) Filmade lite med mobilen med. Ska blogga dem senare. Men konserten var fet. Den blev bara bättre och bättre och på slutet ville man inte att det skulle ta slut. :)

2009-07-03 @ 14:31:43
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Lina

superfina kort!

2009-07-03 @ 20:29:27
URL: http://ltannerfalk.se
Postat av: AnnaB

Uuuunderbart vackra kort...! Hoppas att du hade det bra igår kväll. ganska avundsjuk :)

2009-07-04 @ 07:01:05
URL: http://annab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback