Make a wish

oj, den här veckan har bara rusat förbi!. Vi målar och bygger om vartannat.  Men vi tog lite semester från renoverandet i går. jag tog mig lite pysseltid när resten av familjen åkte och badade.

Jag fick ihop ett bidrag till deltävling 3 i
scrapperiets sommar tävling

den här veckan fick man välja om man ville göra kort eller Layout + att vissa saker måste vara med på alstret.

jag valje att göra en layout ( ännu en men födelsedagstema=)

och detta skulle vara med
* nått embossat---- poststämpeln uppe i hörnet är embossat med brunt pulver
* hand gjord dekoration----partyhatten har jag gjort av papper, band och en brad
* material från en annan hobby--- Jag har "strösslat" över lite pärlor på layouten
*öljetter---- det sitter 3st orangea öljetter under pratbubblan



och så några detalj bilder







nä,nu ska jag börja göra mig i ordning, vi ska snart i väg på 40 års fest

trevlig helg ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww that layout is so cute! love the hat detail

and the birdie

2009-07-18 @ 13:10:38
Postat av: Anonym

Vilken vansinnigt läcker LO! ... så många fina och finurliga detaljer!

2009-07-18 @ 22:46:36
Postat av: MissMian

Hoppas att du hade det kul på festen! Superfin LO, hoppas att du vinner alltihop! Jag har hoppat av nu eftersom jag inte kan embossa och inte haft något öljettsetter (fick en nu av goaste MiaKvack!! )

Postat av: Karin

What a great LO. I really love it.

2009-07-19 @ 18:51:29
URL: http://karinscrap.blogspot.com/
Postat av: cattis

Såg ditt bidrag inne på scrapperiet och jag rusade genast hit för å lämna en kommentar!! Superfin layout!! =D Gillar din stil mycket!



/Cattis

2009-07-20 @ 21:35:59
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback