Lugnt i bloggen...

...men här hemma är det full rulle
Det är så underbart nu när våren äntligen har kommit, man blir alderles nykär.

Scrappat lite har jag också hunnit med på kvällarna. Helt plötsligt rasade det en massa roliga projekt över mig, vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i, vill göra allt på en gång
I förra veckan fick jag ett helt galet roligt mail, jag rasade nästan av stolen när jag läste det!!
och jag tror jag kan berätta om det i kväll (hoppas, hoppas) fast det kan ju vara så att det bara är jag som tycker det är kul

jag måste också bara berätta att konserten med Salem al fakir, jag var på i lördags, var helt UNDERBAR!
jag svävar fortfarande på moln♥

och idag bär det av till kistamässan där vi ska kolla in Jeff Dunham, skoj,skoj!

vi hörs lite senare, när vi kommer hem från el stockholmo

under tiden kan ni lyssna och njuta av väldens bästa Salem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback