party pingla!?

den här layouten är så "ocarina" som det bara kan bli, om jag inte visste att det var jag som gjort den så skulle jag aldrig gissat det...hihi..

det här i allafall den sista av utmaningarna från
stellas, och i mitt tycke den absolut svåraste.
utmaningen var " Layout- inspirerad av ordet party"
låter kanske inte så svårt=)

men det var det för mig, för jag kom bara att tänka på mitt "party pingel liv" jag hade innan jag träffade Maken, och det var en period som jag inte mådde så värst bra, så jag tror att det låste sig lite däför ,när jag skulle göra denna utmaning.
men nu är det gjort, och den är ju låååååångt ifrån snygg, men det känns bra att ha gjort den i allafall.

så nu är alla 8:a utmaningar avklarade och det har verkligen varit superkul (förutom den här sista, dårå;)
Tack så jätte mycket Jenny för roliga utmaningar och ett underbart DT paket!!

Däremot så gjorde jag klart Kreta albumet igår, och blev så sjukt nöjd, jag trodde inte att det skulle gå så lätt och fort att sätta ihop, för jag är ingen "miniboks görare"  jag gjorde den väldigt enkel, men den blev såååå bra, i mitt tycke;)



Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vad läcker!!

Kramis/LenaS

Postat av: teres

Den blev ju suverän :)!!!! Trevligt att träffas i helgen och grattis till välförtjänta vinster!



kramen

2008-09-10 @ 15:57:20
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com
Postat av: Marit

Jättesnyg!!



Den får vara hur oCarina den vill för mig, jag gillar den =)



Kram

2008-09-10 @ 17:08:29
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Therese

jag tyckte att det blev en mycket fin LO, stilren. :-)

2008-09-10 @ 22:59:56
URL: http://tesshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback