I bland är det bra....

...med storstädning, man kan hitta allt möjligt smått och gott=)

innan jag började med scrapbooking så broderade jag mycket. och den här tavlan hade jag totalt glömt bort att jag sytt, men nu sitter den på väggen inne i Alvas rum, tycker det blev gulligt.
nu ska jag bara försöka hitta på vad jag ska ha mer på väggarna i barnens rum, synd att jag inte kan måla nått snyggt=)



Okej
johanna  (som förövrigt inte har uppdaterat sin blogg på nästan ett år!!!skandal;) 
denna bild är bara för dig;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

SÅ fint det blev med byrån =) Och du, jag gjorde faktiskt en LO igår som jag ska försöka fota och uppdatera bloggen med..hi hi..Så håll utkik.

2008-09-15 @ 11:59:53
Postat av: Annika

Hej!

Om du mailar mig så kan jag skicka över SoftGlaze action till dig...kram!

Annika

Postat av: Lilo

Har du så där fint hemma hos dig? Jag packar min väska och kommer! ;) Jättefint scrappat allt du gjort nu!!!

2008-09-16 @ 22:34:57
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback