PysselPassions idol tävling

Förra veckans utmaning på Pysselpassion, var verkligen jätte rolig,
temat var 90tal. och man fick välja mellan "girl power" och "söta pojkar"( man skulle även ha med  ett prickigt/rutigt el blommigt papper, bling ,jag använde blad guld igen,lace cardstock, och lager på lager)
jag valde söta pojkar och gjorde en Lo men mina NKOTB bilder, tyckte det passade perfekt.
bilderna är sämsta möjliga kvalitet, men JAG vet vad dom föreställer.Hihi  jag värdesatte dom väldigt mycket iallafall för 17 år sen, när jag var 14år. Jag och min bästis Therese var i globen och såg dom, hur stort som helst!

när jag såg var utmaningen var, så rusade jag ut i förådet och rotade fram alla mina NKOTB saker, och det var verkligen mer än jag kom ihåg. Makens kommentar när jag kom insläpandes på allt var---äh, va du besatt eller?
jajamensan det var jag =)))

meningen var att jag skulle använda mer saker på denna Lo, men det bidde bara en poster och ett halsband, så högen av grejer är lika stor som innan jag började=) Men nu åker sakerna på tippen, det kan ju inte sparas hur länge som helst...eller?



bonustävlingen denna vecka var att göra ett alster på tema "stjärna"
och jag gjorde det här kortet


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åååå så kul med NKOTB-layouten!! Och kortet är grymt snyggt!

Postat av: favvismaria

OMG va jag älskade NKOTB! Jag var och såg dom i göteborg blott 9 år! haha...

2008-10-27 @ 08:53:32
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Annyt

Hihi...eller hur att du var kär i..heter han Nick?!

Jag har ingen koll på de pojkarna med snygg layout är det iaf.

Kortet är fantastiskt!!

2008-10-27 @ 14:04:17
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: teres

Åhhh, gillar din LO, ursnygg! Kortet är häftigt o grattis till vinsten :)....

2008-10-27 @ 20:59:22
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com
Postat av: Heya

Men du vet väl att de är tillbaks med full kraft?! :-) Kolla in nkotb.com! Många svenska fans där!

2008-11-07 @ 09:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback