Jul & dop kort

Idag bestämde jag mig för att börja fundera lite på våra julkort.
jag har nu fått till en prototyp, jag tror nog att dom kommer bli ungefär så här, eller ser dom tråkiga ut?
jag ska i allafall ha dom frostade kortstommarna, så långt är bestämt=)

mitt scraprum, som går under namnet "världens mest stökiga rum" är rörigare än vanligt, så jag har svårt att hitta inspiration när jag sitter här inne, skulle verkligen behöva städa, men det värsta är att det kommer se likadant ut efter 5sekunder=)

förra veckan fixade jag även till 34st dopkort till lilla maximus, som snart ska döpas.
väldigt enkla, men jag tycker dom blev fina, innuti är det dataskriven text.
jag skulle tagit kort på allihopa tänkte jag, men det glömdes bort, tyvärr...

vad ska jag mer skriva... jo, vi var ju iväg på scrapträff i lördags, jag fick bara ihop en layout, och den blev inte så fin, så den lägger jag inte ut=)  Carolina däremot fick ihop 2st, hon scrappar som aldrig förr, det är jätte roligt att ha nån i sin närhet som också scrappar. och duktig är hon också, en riktig naturbegåvning!! jag skulle inte bli förvånad om hon också dyker upp på nätet snart med sina alster=)

här är i allafall julkortet
jag har diamond stickles på blommorna.glittrar jätte fint





och dopkortet


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Gillar verkligen ditt fina julkort!! Och lo´n på farmor var underbar! Imponerad att du gjort så många dopkort! Jättefint! Jag köpte färdiga, hmm, och jag ska kalla mig kortmakare. Många kramar!

Postat av: jeanettew

Jättefina julkort!!!

Inget går upp mot att få något handgjort, och dina är ju såååå fina!

Impad att du orkar göra så många....



Kram kram

2008-11-05 @ 09:26:11
URL: http://www.jeanetteatterlof.blogspot.com
Postat av: Linda

Jättefina! De ser inte alls tråkiga ut, verkligen inte. :)

2008-11-05 @ 19:26:18
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Pia

Jättefina kort du har gjort,,,

Kramar Pia

2008-11-05 @ 22:03:08
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Mahlin

ooo frostade kortstommar, vad läckert! Ja, hela kortet var ju läckert men blev helt betuttad i kortstommarna ju, gör du dom själv?

2008-11-06 @ 19:31:54
URL: http://mahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback