Så många utmaningar....

.... så lite tid!!
Det vimmlar av cybercropar, bloggpartyn och dyl. Jag hinner inte riktigt med i svängarna=)

Eftersom jag hänger på
Silwerstars blogg titt som tätt, så såg jag i allafall att hon har en skisstävling där.
och eftersom jag inte kan motstå hennes skisser så slängde jag mig över den=)

Den här veckan ska jag börja förbereda mig mentalt för brudbuketten jag ska göra på fredag, (lika nervös som vanligt) och så MÅSTE jag hitta nått att ha på mig på bröllopet, hittade inget i lördags, jag ringde bruden och frågade om jag fick ha regnställ på mig i stället, och det gick bra..hihi.


och så här blev min tolkning av johannas skiss

image397

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så fin! :)
Usch, det är det värsta med bröllop. Att man faktiskt ser dum ut om man kommer i regnställ, fniss. Det är verkligen helt hopplöst att hitta något att ha på sig.

Postat av: Johanna

Men darling, du är vacker i allt ju, så du får ha regnställ om du vill!!. Och du, jag är ingen bridezilla så oroa dig inte för buketten. Den blir döfin som allt annat du gör! *lovar*
Fin LO du har gjort.=)

2008-05-06 @ 14:27:39
Postat av: Annyt

Jag har oxå spanat in o upptäckt Silwerstars skisser
o jag gillar dem. Ska prova ett par tänkte jag.
Denna Lo:n är underbar som vanligt, gillar färgerna o ÄLSKAR det nerrullade hörnet..det snor jag!!
Puss o Kram

2008-05-06 @ 18:04:47
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: LillBlomman

Ja men kommer du i regnställ är du ju unikt klädd, hi hi!! Ska bli jättekul att se din bukett!!! Äääälskar blommor!!! Din lo är helt underbar! Ska kika in och kolla skissen nu! Kramen!

2008-05-06 @ 19:16:52
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: linda

Hmmppffff! Tar du regnställ så tar jag också det...
Har du hittat ngt att ha på dig? Jag har köpt en klänning på Kappahl som jag funderar på att använda. Det ska bli kul...

Jättefina LO`s som vanligt...
Kram på dig så ses vi på lördag...

2008-05-07 @ 16:55:37
URL: http://pysselfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback