Det blir inte alltid som man tänkt sig.....

Idag hade vi lite olika förslag på vad vi skulle hitta på. Mitt förslag som låg högst på listan var en tripp till IKEA=)
Ett nytt köksbord + en massa annat smått och gott behöver inhandlas.
MEN.... medans vi satt och skulle bestämma oss såg jag att vi fått fuktskada i taket i ett av barnens rum!
URK!!! Så maken fick såga upp taket upp till vinden(vi har ingen vindslucka, men det får vi ju nu=) och börja lokalisera vart vattnet kom in nånstans ifrån. Svärmor + Man var här och hjälpte oss på eftermiddagen, och dom lyckades förhoppningsvis få stopp på eländet. Det visade sig, när vi pratat med en del grannar, att nästan alla på området har haft vattenläcka på samma ställe. Snacka om fuskbygge, det är bara att riva kåken och bygga nytt..hihi.

så hela dagen gick åt till det här istället, trist, men vad ska man göra. Man kanske skulle scrapshoppa lite för att muntra upp sig, det brukar funka=)

Jag har iallafall fått ett kort gjort idag.
Nancy har en ny jätte rolig workshop på sin blogg.

Trevlig helg
och jag hoppas det blir lite finare väder nästa vecka, så jag kan fortsätta måla fönster som jag förjade på i början av den här veckan. Det är mycket nu....=)  kram



Kommentarer
Postat av: nancy

owwww.. your card turned out so cute Carina!!! I soooo love your work! Thank you so much for taking the time to create a card with my little workshop.. I'm so happy!!! Your version is awesome!!!! Thanks again! XOXO

Postat av: anneli78

Fint kort och vad trist med vattenskada!! Såna projekt är ju aldrig roliga! Hoppas att det går bra!

2008-05-18 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback