Snart träff..

... ja, på lördag är det äntligen dags för träff i Örebro!  och jag längtar verkligen, ska bli sååå kul!!
Men nu måste jag ju börja fundera på vad man ska släpa med sig, att det alltid ska vara så svårt. Egentligen så behöver man ju inte ta med sig nått, för det finns 3 affärer på plats. Men det blir nog som vanligt att det slinker med ett och annat...=)
Och en inköpslista ska jag skriva, det är en hel del som jag behöver, framförallt papper och en sax.
min otroligt braiga sax försvann spårlöst för nån vecka sen (ingen som är synsk, som vet vart den tagit vägen????
=)       

Jag har 3st layouter som jag inte visat upp än, gjorda till olika tävlingar

Den här layouten gjorde jag till påsk tävlingen som
scraputmaningen hade förra veckan
Alva går under namnet Lilla damen här hemma, framför allt av sina bröder=)
image361

och den här, som INTE är i min stil i överhuvud taget (vet inte hur jag tänkte)
har jag gjort till en tävling hos Mians scrap o design
Kortet är från 2001 när jag och Maken precis blivit tillsammans=)

image362

och slutligen den här som jag gjorde till en skisstävling hos scrapaddicted för ett tag sen

image363

Kommentarer
Postat av: claudia79

Ååå underbara!!

2008-03-28 @ 11:05:48
Postat av: MissMian

Åh...jag funderar på att sätta mig i bilen och åka till Örebro. Det tar jag knappt två timmar härifrån. Har varit inne och röstat nu på scrappiz...det var många kategorier att rösta på och jag tror nog att en viss person fick en eller ett par röster från Sommen.. ;)

Postat av: linda

vilka fina LOs du gör!!
tack för inspirationen!!

2008-03-28 @ 20:08:01
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback