♥ Nu blommar det ♥

Äntligen så börjar det blomma lite i vår nyplanterade del av trädgården.
Hortencian som jag väntat med spänning på, det var bara några spröt när vi planterade dom och nu jätte vackra buskar, men massor av härliga blå blommor=)



I helgen, var jag och Maken och shoppade på IKEA, alltid lika roligt.
den här gången blev det ett nytt köksbord,vardagsrumsbord,tv bänk och bokhylla till Alvas rum. så vi har haft fullt upp med att skruva=)  men det blev så fiiiiint!  Jag kom även på att vi behöver en ny byrå till vårt sovrum, men det får bli nästa gång. måste försöka bli av med klädskåpet vi har i sovrummet först och vårt gammla vardagsrumsbord.

Lite scrappat har jag även fått gjort, en layout efter skissen hos
scrappperiet



nu ska jag ut och njuta av det fina vädret.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Emso

Kul med IKEA.. där kan man strosa runt länge :o) Härlig layout du har gjort.. kul med lite andra former än fyrkantigt :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback