Enjoy

Ang. min tavelvägg, så kommer jag inte lägga ut några bilder på den förrän den har blivit godkänd..hihi..
jag tror nog ramarna behöver flyttas runt lite, för  att det ska bli snyggare. =)

jag känner att det skulle behöva hända nått roligt i  mitt scrappande. Fler uppdrag skulle inte sitta helt fel eller nån rolig utmaning som jag skulle kunna hoppa på, är det nån som har nått förslag??? Nått som piggar upp!=)

den här gjorde jag igår, älskar den här bilden!   Jag vill ha sommar NU!!=)

image325

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig LO, nu blir jag sugen på glass och att det ska bli sommar! Så läckert med fjärilen!

Postat av: Rebecca

Läckert!!

2008-02-27 @ 07:56:27
URL: http://bexs.se/wp
Postat av: Lilo

Underbar!!! Du! Tips på utmaning som fick igång mig har jag! Silwerstar har underbara skisser i sin blogg som hon utmanar med. Jag har scrappat alla fyra och jag brukar inte ha så lätt att skapa efter skisser! =)

2008-02-27 @ 10:43:02
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback