En kram om dagen...

Nu är vi hemma igen. Och allt har gått jätte bra. Marcus mår bra, har lite småont i bland men är super pigg och det är ju skönt. Men nu får det vara nog opererat på mina barn,!!! iallafall tills det är dax för Alva igen, men det är ju inte förrns hon fyller 8år.

Jag är lite låg för tillfället och jag vill ha lite SOLSKEN!!!! innan jag bryter ihop totalt.
gnäll, gnäll,gnäll,gnäll!

idén till blommorna längst kanten har jag liftat från en layout jag hittade i CK (aug-07)
min bild i huvudet som jag hade innan såg mycket bättre ut än hur layouten blev, men jag kanske gör om den en vacker dag=)

Nu ska jag mysa med barnen och kanske städa lite. kram på er

image308

Kommentarer
Postat av: Annyt

Hej Gumman, skönt att det har gått bra trots allt.
Kan inte vara roligt alls när det gäller ens barn.
Jag tycker att Lon är mysig, söt bild o roliga dekosar...har du virkat själv??
Kramen/ Anna

Postat av: LillBlomman

Åh de är så söta! Och visst är det sant! Jättehärligt med alla blommor i färg! Jag gillar denna skarpt! Hoppas att du/vi får lite sol snart! Kram!

2008-02-07 @ 16:25:26
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Jeja

Vad skönt att det gick bra! Och vilket gulligt kramfoto! Önskar jag kunde fått mina barn att kramas lite mer. Just nu bara slåss de...
Kram

2008-02-07 @ 22:54:56
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Sissi

Superfin LO =)
kram

2008-02-12 @ 21:22:36
URL: http://scrapbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback