Bonus skiss

den här veckan har vi en bonus skiss, som är ritad av Hanna

Och så här blev min tolkning.
jag gillar verkligen hur den här blev, blomman är liftad av Åsa/Badanka


image304

I morgon ska jag ha scrapträff här hemma, det ska bli såååå kul!!   längtar!
jag har lite små projekt som jag ska försöka bli klar med.

och nästa vecka kommer det bli tyst här i bloggen, för jag och maken ska vara på akademiska sjukhuset med äldsta sonen, så håll en tumme för oss att allt går bra.

nä nu måste jag göra mig i ordning, för om 45minuter ska vi i väg och bowla, min bror och hans tjej ska vara barnvakt, dom kan ju behöva lite träning=)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfin! Snyggt med blomman och prickarna runt.
Trevlig helg!

Postat av: Emma

Jättesnygg! Blomman är hur härlig som helst!!
Trevlig helg!

2008-02-02 @ 13:28:28
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Claudia79

Mmm underbar, Carina!!!

2008-02-02 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback