Nytt sovrum

Hej och hå, vad trögt det går att scrappa, att pyssla i överhuvud taget för den delen.
jag har alderles för mycket i huvudet för att kunna koncentrera mig. Jag måste ha ett jobb, NU på en gång,så jag kan släppa alla oroliga tankar, som tar upp alderles för mycket av min tid. Men jag vet ju för tusan inte vad jag ska jobba med, och det gör ju det hela mycket svårare. Man tycker ju att man borde veta det vid 31 års ålder, men icke sa nicke=) Jag har varit mammaledig i 5år, så det känns lite läskigt att ge sig ut i arbetslivet igen....

håll tummarna för mig att det dimper ner nått jobb till mig snart!=)

Men jag har i allfall en sak att vara glad över idag, fick deklarationen, jippi kajej säger jag bara=)

Den här layouten gjorde jag i början av året, (kors i taket en dubbel!!!) och handlar om vårat nya fina sovrum, det var så himla härligt att få i allafall ett rum färdig fixat.

Kram!!

image372

Kommentarer
Postat av: zizzi

Jättesnygg LO och lika snyggt sovrum!!!!!!

Postat av: ÅsaF

Åååå!! Vilken superfint sovrum! Den väggfärgen vill jag också ha... :-) Snyggt scrappat! Hoppas det ordnar sig snart med jobb, förstår oron och tankarna. Kram på dig

2008-04-08 @ 10:14:44
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback