Lycka

ååååå vad det är härligt med sol!!!!
idag ska vi ta semester från trädgårds arbetet och bara njuta av vädret=)


Tack så mycket för kommentarerna om min förra layout!
Terese frågade vilka bokstäver jag använt ( och eftersom jag inte kan svara i din blogg, så svarar jag här i stället=)
jag har faktiskt skrivit som själv, med svart penna och sen klippt ut och dom sitter på 3d kuddar.

jag tog ju en massa fina bilder på min bror och Carolina för ett tag sen,  ett är ju redan scrappat. men jag gillar dom så mycket, så det fick bli en layout till=)

ursäkta den dåliga bilden, det gick varken att fota eller scanna snyggt...hmmmm

image390

image389


Kommentarer
Postat av: Linda

Den är underbar, massa härliga detaljer! Hur har du skrivit ut fotona i den storleken, är det en egen skrivare du har? Kram

Postat av: anna

vackert :)

2008-05-04 @ 23:17:37
URL: http://www.pyssloteket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback