Din historia

Tack så mycket för era kommentarer, blir så glad
Och pausa från scrappandet det kunde jag visst inte=)

jag har i allafall kommit på varför jag inte kan scrappa längre, jag har så otroligt stor prestations ångest!
det låser sig när jag ser allt underbart alla andra scrappar. jag vet att man inte ska tänka så, men just nu är jag inne i en sån period.jag vill så mycket men kan så lite.
Men jag ska iallafall försöka ta mig ur svackan och försöka hitta min scrappar glädje igen.
jag gjorde en layout i går som jag faktiskt blev nöjd med, det blev ganska lik mina senaste, men det slog mig att jag nog har bytt stil lite grann. Lite lugnare stil än innan, men jag trivs bra i den, man vet ju aldrig när man byter igen!=)

Idag tänkte jag visa en lite bok jag gjort. (jag har hållt på och donat med den här i flera veckor, och äntligen är den klar=)
Jag har gjort hela boken från grunden, sidorna är ihop "flätade" med grillpinnar=)
fram och baksidorna är kartong bitar som jag klippt till och klätt med filt och sen dekorerat.

Det här är alltså Filips bok,
Graviditets och förlossnings berättelser + alla framsteg under första året, är nerskrivna i den här boken.
Känns kul att ha alla anteckningar samlade på samma ställe.
Tanken är att jag ska göra likadana böcker till Marcus och Alva

Det var allt för denna gången=)

sköt om er!!

image382

image383

image384

Kommentarer
Postat av: Nancy

Awww.. this is so cute girlie!!!!! Love all details..and the pics are adorable!! Thanks for sharing! XOXO

Postat av: Cilla

Vilket arbete!! Jättesöt bok. Ett kärt minne för livet.

2008-04-20 @ 22:33:35
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Annyt

Vilken mysig bok o vilken grej för Filip att ha senare!!..Önskar verkligen att jag hade hälften av din ork men detta året ska jag iaf försöka komma ihåg ett månadsalbum till bebisen!!
Ang Prestationsångesten, där är vi nog alla o vänder ett par gånger tror jag, det är ju skitdumt att tänka sådär men så är det..hon funkar så, människan!! Jag kan bara tala om för dig att jag tycker att du är grym, skithäftig o pigg stil o alla dessa färger du använder...coolt!!
Jag gillar dig o dina påhitt helt enkelt!!
Kramen//Anna

2008-04-21 @ 10:18:13
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: teres

Helt fantastisk och jag blir grymt imponerad av din flit. Önskar att jag gjort detsamma om alla mina gryn.
Apråpå den däringa prestationsångesten så är det ngt jag känner väl igen och det är inte kul. Men du vet vad jag tycker ;), att du har en helt egen stil som är hur skön som helst, jag blir alltid vrålimpad av det du gör. och trevlig är du ju också :)!

Malena sa en gång att alla LO´sar kan inte bli mästerverk. Det brukar jag tänka på, ganska ofta också kan jag säga ;).

Go girl!!!

Kramen teres

2008-04-23 @ 09:21:52
URL: http://t-strindberg.blogspot.com
Postat av: Nickan73

Du scrappar oxå alldeles underbart, tycker iaf jag :D så ta du och stoppa undan prestationångesten och fortsätt i samma sköna stil

2008-04-23 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback