rensat i scraprummet

japp, fick blodad tand efter loppisen, som förövrigt gick jätte bra=) så jag har rensat lite i scraprummet.
jag klarar inte av att ha saker liggande som jag inte använder längre.
clearstamps använder jag nästan aldrig, så dom vill jag bli av med=)

stora bokstavs stämplar i freestyle stil- 80kr *SÅLD*

OBS!!!!små bokstavs stämplar
(som på bilden ligger huller om buller) det är 2st av varje bokstav , men
tyvärr så fattas ena s:et  (det finna alltså ETT s kvar -40kr.   Upptäckte att punkt stämpeln och ena  "-stämpeln oxå saknades (jag måste ha stämpeltroll i mina lådor=) ändrar därför priset. *SÅLD*

swirls stämplar, även där fattas 2st små stämplar( har kommit till insikt att jag måste hålla bättre koll på mina saker=) 50kr*SÅLD*
stor pratbubbla
(bambop)-50kr

4st små pratbubblor-50kr*SÅLD*
förhoppningsvis finns det nån annan som är intresserad av dessa stämplar. alla stämplarna är använda och vissa är lite färgade, men det är inget som färgar av sig. porto tillkommer.



image152

Kommentarer
Postat av: claudia79

Hej! Jag är intresserad av bokstavs stämplar (freestyle) maila mig gärna!:-) (Bra ide att lägga ut på bloggen BTW, kommer att liftas;-))

2007-09-22 @ 17:12:31
Postat av: Ulrika

Jag köper gärna pratbubblorna!

Postat av: Ulrika

de små kanske jag borde ha skrivit :-)

2007-09-22 @ 17:46:14
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: marika

Om ingen har köpt swirlsen senast då mina föräldrar åker hem därifrån, så skicka med dem:)

2007-09-22 @ 21:03:39
URL: http://www.hobbyrummet.com
Postat av: Helena

Är där ett s kvar av dom små bokstäverna eller finnns där inget s, Om det finns så är jag intresserad av dom små bokstäverna.

2007-09-23 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback