Cyber crop

det var cybercrop på scrappiz i helgen. Men jag hann bara med 2st bidrag, för jag var ju och roade mig på bröllop under lördagen och så jobbade jag på söndagen. men jag är glad över bidragen som jag gjorde i allafall=)

första var en form utmaning, man skulle ha med:
- Stjärna
- 3 blommor (sort/storlek spelar ingen roll)
- En fyrkant i endast en färg (dvs får ej vara ett kort eller mönstrat papper)
- Hjärta
- Rund ring (som ej får vara i enfärgat papper)
- Stämplat motiv (kan vara allt från en tomte till ett ord)
och min layout blev så här lite smått hysterisk=)
image135
och så gjorde jag ett kort efter en skiss

image136

Nu sitter jag och funderar över vad jag ska göra till finalen i scrappiz vår och sommar tävling.
och det är den klurigaste tävling jag nånsin varit med om. igår bestämmde jag mig för att ge upp för jag har inga som helst ideér. MEN.... så fick jag ett Pm av
scrapkia med världens peppning och heja rop. så jag måste verkligen gnugga geniknölarna en extra gång, för jag kan ju inte ge upp nu när jag kommit så långt, eller hur?
så tack sååå mycket vännen för peppningen!!!!

och sist men inte minst så har jag fått den här fina utmärkelsen idag av sosofofie
Tack så otroligt mycket, jag blev suuuper glad=)
image137
jag nominerar ALLA underbara människor i min närhet som ger mig så mycket inspiration och glädje.
ingen nämnd ingen glömd=)

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du är superduktig Carina, vilken härlig fantasi o färger. Oh....vilken underbar bukett!!
Ha det gott.
Kram Bibbi M

2007-09-05 @ 20:55:29
Postat av: SasSa

Tack för den söta kommentaren! Du gör också jättemycket fint! Bubbelramarna du gör är verkligen superläckra.
Kram SasSa

Postat av: Linda

Åh vilka härliga saker du gjort! :) Så duktig du är!

2007-09-06 @ 10:56:16
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback