Bus fia

A börjar bli så stor nu, det är inte klokt.
och självklart busas det med bröderna hela tiden=)

Gjord efter förra veckans skiss hos
swe

image173

en sak till, hur i hela friden har jag lyckats missa stickles!!?? det är ju jätte fint och roligt att använda. såg helt UNDERBARA layouter i lördags som teres gjort, och hon hade använt stickles lite här och där=) så jag blev jätte sugen att prova. Fick med mig hem 2st tuber hem, och har nu använt det på båda layouterna som jag gjort till stellas. (visas senare) riktigt beroende framkallande!

Kommentarer
Postat av: Nancy

Awww.. how cute is THIS! That picture is adorable..and your layout with these bright colors just ROCKS!!! XOXO

Postat av: Cattis

Den här är helt underbar...färger alla detaljer man kan titta på...och fotot...såååå sött!!!

2007-10-21 @ 19:38:32
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback