Färdig kalasat...

...  för idag. ja, idag har vi haft kalas för världens sötaste lilla ett åring. och vi har verkligen haft hur trevligt som helst.
och nu är ju hela familjen samlad igen, även om Per är alderles urmärglad och hängig, så är det ju skönt att ha är hemma. och barnen blev sååå glada när pappa äntligen kom hem igår! men han börjar känna sig bättre och det känns skönt, men han ska vara sjukskriven en vecka till.


Våra sötisar!! Marcus har dille på att ha slips på sig, han tar varje tillfälle i akt=)

image221

och på pysselfronten händer det massor som vanligt. jag vet inte vad som flugit i mig på sista tiden, men jag har blivit jätte sugen på att pyssla andra saker än layouter. som att sy tex.  det tråkiga är jag är oduglig att sy, det blir bara snett och vint. Och så ser man på andra bloggar, folk som syr och pysslar så otroligt vackra saker, jag kanske ska gå på kurs.
lite roliga servett ringar skulle jag vilja göra till jul. ja,ja, jag får ta och surfa runt lite efter lätta beskrivningar=)
tips mottages tacksamt!!!

igår lyckades jag iallfall få ihop den här lilla filt väskan. det här är i min sy nivå, bara att klippa till några bitar och tråckla ihop, mer än så klarar jag inte=)jag blev ganska nöjd i allafall. funderar på att göra några mindre och ha pennorna i
image222

och apropå väskor, titta vad jag har fått i julklapp av mitt jobb!!!  snygg va=)

image223

oj vilket långs inlägg det här blev!
men jag har en layout att visa också, gjord efter den här veckans skiss hos
pencil lines

image224

fortsatt trevlig helg och kram på er alla!!!  nu ska här letas pyssel objekt!!=)

Kommentarer
Postat av: Nancy

OH wow girlie! You've been busy!!! Love your new creations so much..the felt bag is sooo cool..and your layout is so bright and fun! You keep inspiring me over and over again!

And the pic of the kiddo's is tooooooo cute! Awww.. look at those little faces.. awwwww!!
XOXO

Postat av: Annelie Maddock

Underbar vaska, och vilken harligt fargsprakande LO!

2007-11-25 @ 03:19:00
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: ÅsaF

Älskar din filtväska!! Åh så kul projekt! :-) Layouten är riktigt snygg - dina lager på lager inspirerar! Härligt att du är inne i ett så kreativt flow nu!! Bara att pyssla på! ;-) Kram Åsa

2007-11-25 @ 11:07:23
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Sue

Gorgeous layout,don't forget to email it to our Redaers Gallery too!
Love that felt bag too:)

2007-11-25 @ 14:06:09
URL: http://suedeacon.blogspot.com/
Postat av: Linda (Gulligullan)

Vilken underbar filtväska du sytt, I like a lot!!! :))

2007-11-25 @ 18:00:42
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: Meritxell

Hej Carina!
Tack så mycket för länken, nu har jag läst och ska hitta lite dubbelsidigt papper! Vilken fin väska du har fått, kanske ska skaffa ett barn till för att få tredje ruta fyllt! ;) Och underbara sötisar du har! Här är det allt bra, mycket jobb inför en julmarknad jag ska vara med och lite förkylningar, men, men... Hoppas allt är bra med dig! Kramar,

Meri

2007-11-25 @ 20:46:58
URL: http://www.kalin-urena.com/meritxell
Postat av: Emma

Vad fin väskan du sydde blev! Och den andra väskan var verkligen ingen dålig julklapp!! Vad jobbad du som? Får nog ingen sån julklapp från Landstinget :o) Layouten är lika härligt färgglad som vanligt!!

2007-11-26 @ 10:59:36
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: cattis

woooooooooooooooooooow!!! Vilken Underbar väska!!!!Vad är det för tjocklek på filttyget? Har du använt någon mall? En sån skulle jag gärna vilja testa att göra!! Och vilken snygg julklapp du fick!!! =O

2007-12-07 @ 10:38:30
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback