Mini album

det blev ett bidrag från mig till scrappiz andra deltävling i alla fall. Kanske inte det fiffigaste men himla roligt att göra och jag blev nöjd med det.

Idén kom när jag storstädade i lördags. Och det går ju sååå mycket lättare att städa när man har bra musik att lyssna på och högt ska det vara så alla andra inte hör när man sjunger för full hals=)

jag har i alla fall fixat en cd skiva med bra städlåtar. Och på sidorna har jag låt texterna, för man kan ju dammsuga och läsa samtidigt, man är ju kvinna=)
och två av låtarna är jag helt besatt av för tillfället, spelar dom 20ggr om dagen, Per håller på att bli galen=)

Jeja, jag är klar med mina bidrag till vår utmaning, jag ska bara scanna in dom=)!!!!

image43
image44
image45

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Jag gillar ditt album skarpt!! Så härligt tema och läckert scrappat! Jag får nog börja klura på det här temat snart om jag ska få till nåt... :-)

Postat av: Mette

Vad kul med en Västeråsare... Eller du kanske inte bor här nu?!

Vilket häftigt album och vilka fina layouter du gör!
Du är jätteduktig!

Kram
Mette

2007-05-16 @ 18:50:45
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Jenny / Jeja

Hur gulligt som helst! Jag håller också på att knåpa på ett bidrag, men det bara kommer massa annat i vägen hela tiden... Får se om jag får det färdigt.
Väntar med spänning på dina layouter!!!

Kram

2007-05-16 @ 22:35:54
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Mia_Malmö

Vad superläckert!!

2007-05-27 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback