Jag vann!!!!

helt freaking otroligt!!! Men jag vann faktiskt 2st av tävlingarna på scrappiz cybercrop som var förra helgen.
det är årets första vinst, och jag blev riktigt överraskad, trodde verkligen inte det.
dom vinnande bidragen är "lite smått irriterad" & "it´s good to be 3" (titeln till den har jag snott från telefon företaget 3´s reklam=) )

I helgen börjades arbetet med Alvas rum och mitt scraprum. en vägg har satts upp. och nu ska vi måla och tapetsera rummen. det ska bli så skönt att få det färdigt. Jag har altrat lite burkar och dyl. som ska matcha nya pysselrummet=) skoj, skoj

väntar nu även på att Scrappin trends nya
E-zine ska komma. Vi är ju 2st svenskor (iallafall vad jag vet om) som ska vara med=)
och apropå den andra svenskan!! så måste ni gå in till Frida och kolla in hennes vinnande bidrag till swe´s  vårtävling. bland det snyggaste jag sett någonsin.

Nu har jag babblat färdigt för idag=)

Kommentarer
Postat av: eldh

Grattis Grattis till vinsterna! Superfina LOs! // Elin

Postat av: Theresa

GRATTIS - va kul :) Kikade in för att se om jag hittade den lille byrån... min och min... en variant av en annan jag såg :D
Kram Theresa

2007-05-08 @ 08:37:50
URL: http://www.pysselgumman.se
Postat av: Jenny / Jeja

Klart att du vann! Dina layouter är ju urtjusiga! STORT grattis.
Och jag, jag sitter och pysslar med några härliga rosa papper... TACK, det var ett jätteinspirerande litet kit, räckte till både en LO och en viss sorts litet minialbum ;-)

Kram Jenny

2007-05-08 @ 23:56:18
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback