Annonsutmaning

Denna Lo är gjord efter veckans annons utmaning hos scrappiz.
Bilderna är från Marcus 4års kalas. och han precis hade fått syn på traktorn som Farmor kom med till honom. Han hade gått och suktat efter Filips traktor hela veckan, och så fick han en egen, och lyckan var total=)

Jag har kommit på att 99% av mina foton innehåller traktorer eller andra fordon. så är det med fordonstokiga barn=)

Scrappiz vår och sommartävling del2 har även kommit ut. och temat är album. jag har verkligen INGEN som helst aning om vad jag ska hitta på. jätte irriterande. det är inte min starka sida att tänka ut fiffiga små ideér, så vi får se om det blir nåt bidrag från mig den här månaden=)

image38

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Ååååå vilka foton!!! Vilken lycka! :-) Gillar layouten massor också, du tolkade annonsen superbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback