Träffen i Örebro...

.....var jag på förra helgen, det var hur kul som helst. Men jag verkligen helt slut när jag kom hem.
Jag gjorde tre layouter och en massa shoppat blev det också=)
Det var verkligen roligt att träffa alla glada scrappare igen, jag längtar redan till i augusti när nästa träff är=)

Den här gjorde jag efter skissen:
den blev inte så jätte snygg, men den var rolig att göra för jag gillar korten så mycket, och jah blev störtkär i alfabetet jag använt, Totally Tall från Bosskut. Jag fick låna det av Anna. Jag väntar nu själv hem ett från USA, Längta verkligen!!!! hittade den till ett jätte bra pris på ebay=)

image16

Och denna är gjord efter tävlingskittet från
stellas 

image17

Kommentarer
Postat av: Anna

Vaddå inte snygg????
Älskar bildserien på din kaffekille, sitter o småler
o undrar om det verkligen är så läskigt...
Häller i mig ett X antal muggar om dagen, kanske dags att dra ner på det ,-)
Kul att vi har samma bröllopsdag...det kommer iaf jag att komma ihåg ;)
Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback