2 liftningar..

... man får ju verkligen hur mycket ny inspiration som helst när man liftar nån annans Lo.
Jag hoppade på liftutmaningen igen på
www.scrappiz.com  hur roligt som helst=)

först har jag liftat en superfin Lo av hallonflicka som heter "en cykel?"
och min tolkning blev så här:

image13

jag har lagt en overlay på fotot och hjärtanen har jag målat på OH plast och klippt ut
jag gillar verkligen färgerna på den här layouten

Den andra har jag liftat av Annyt och hennes underbara Lo "Bara fötter"
och här är min väldigt rosa Lo med per och Alva

image14

symaskinen har verkligen gått varm på den här layouten=)


På lördag ska jag på mara i örebro, den ska bli så himla roligt!!!
extra roligt är jag får sitta och pyssla med Therese och Anna igen, vi hade ju så otroligt trevligt sist.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kliver in o trampar runt lite här..
Va fina Los du har gjort, du hamnar på min dagliga bloggrunda så jag inte missar nåt...
Kramen / Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback