svalka

Det regnar!!! så himla skönt, men för min del får solen gärna skina i morgon igen=)

det går trögt på scrapfronten. Deltävling3 i scrappiz stora tävling är ju med tema stämplar.
och personligen tycker jag det är ett jätte svårt tema. det behövs ju kommas på nåt finurligt för att ens ha nån chans, men det står still i huvudet.
Jag har gjort en LO, och jag är väldigt nöjd med själva layouten. men... den är inte så "nytänkande" så jag vet inte om jag ska använda den, vi får se om jag kommer på nåt annat.

ang. min Finlands resa, så hade jag ju tänkt åka förbi scraphuset på vägen, men otur för mig så är inte Helena hemma den helgen. MEN... vi brukar stanna i Umeå för natten för det är halva vägen. och då såg jag att det är scrapträff där samma helg. så jag åker nog på den istället. Jag har ju ändå scrapgrejerna med mig=)
det blir nog hur skoj som helst, och så får jag träffa mina urduktiga DT kollegor.

den här layouten gjorde jag härom dagen när det var som varmast, den är till en annan tävling på scrappiz
image66

Kommentarer
Postat av: Anna

Me like, speciellt alla band o det knalliga blå pappret!!
Appropå tävlingen så tvivlar jag inte en sekund på att du inte lyckas få ihop nåt...du är super!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback