Nu är det fööör lungt..

.... här hemma. Sönerna åkte till Farmor i Söndags, och kommer inte hem förrrän i morgon och Per jobbar borta och kommer inte heller hem förrän i morgon. så det är bara jag och Alva här hemma. vilket var jätte skönt den första dagen, men nu får barnen gärna komma hem för jag blir alderles stressad när det är för lugnt=) är ju van med full rulle hela tiden!
Men jag har i allafall passat på att ta sovmornar och tittat på film, väldigt skönt och välbehövligt.

Igår började jag på ett suuuuper roligt projekt. nämligen clear albumet som jag fick av bästaste
Anna i går.
det är verkligen jätte spännande och klurigt, vi får se hur det blir om jag vågar visa upp det sen. och så såg jag en asläcker clear layout hos Jeja idag som verkligen inspirerade massor.

Jag är så glad att jag har 2st så otroligt duktiga och inspirarade scrapvänner som Anna och Jeja, kram på er=)


Den här layouten gjorde jag efter förra veckans skiss hos swe =)

image72

Kommentarer
Postat av: monica

underbara fotografier!!! o härlig layout oxå =)
*kram*

Postat av: Jenny / Jeja

Åååh vad du är gullig! Kram på dig själv vännen. Ska bli oerhört spännande att se ditt clearalbum när det är klart. Jag fick själv mina idag, och fick ju genast lägga en stooor beställning på kul tillbehör till dem. Aj, vad det sved till i plånboken ;-)Det värsta är väl att jag måste vänta några dagar på leveransen innan jag kan börja...
Det här var en riktigt härlig layout! Gillar verkligen anhopningen av dekorationer i hörnet, och fotomodellen förstås. Visst är de söta när de kommer med sina blombuketter?
Kram!

2007-06-26 @ 17:49:56
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Anna

Sötaste du, vet inte vad jag ska säga..blir ju alldeles generad av dina ord!
Bra att det kom fram o att jag kunde göra dig glad, det ska bli otroligt spännande att se vad du hittar på med det...jag är som vanligt övertygad om att det blir kanonsnyggt, som allt du lägger din hand vid!!
Passa på att njuta av lugnet o ha det bäst vännen.
Kram / Anna

2007-06-26 @ 18:32:27
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Lina

Jissus så snygg LO!

2007-06-27 @ 16:29:39
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback