I´m back!!!

Jajamensan då var man tillbaka i Sverige igen=) det är så otroligt skönta att äntligen komma hem efter att ha suttit i bilen i 2 dagar.
Jag har ju varit på 2st scrapträffar så jag är full av ny inspiration det kliar i scrapfingrarna hela tiden=)
På Umeå träffen var jag så sjukt trött så jag fick inte mycket gjort, en Layout blev det.
men i Finland har jag gjort 5st, inte illa!
och på scrapträffen där så träffade jag
cami, super roligt att träffa henne på riktigt, vi hängde på samma forum förr i tiden=)
På umeå träffen träffade jag anna78,anneli78 och Marlena.suuuper trevliga tjejer

en hel del shoppat har det ju också blivit, det är aldrig fel att ha en scrapbutik i huset brevid, Marika hade en hel del "måste ha grejer" i butiken=) köpte tex 6st nya album=) jag fick även vara med henne och köpa in lite nya grejer, spännande värre=)  Tack Marika för en rolig och scrappig vecka!!

Andra roligheter: ett kuvert med en massa fina band som jag vunnit på en tävling på scrappiz låg och väntade på mig när jag kom hem. och jag såg nu på morgonen att jag kom 2:a i stellas tävling, super skoj!!

Den här första layouten gjorde jag på Umeå träffen, och dom andra i Finland=)

image79

image80

image81

image82

Kommentarer
Postat av: Karin Stjärne Nordqvist

Vilka vackra LOs! Stilrena och lekfulla på samma gång. Och snygga :-)

Postat av: Jenny / Jeja

Välkommen hem! Låter som du har haft en hääärlig semester! Och vilka underbara layouter du har gjort. Den sista är nästan så jag tappar andan! Otroligt vacker! Liftvarning (om jag nu hade haft några bröllopsfoton att scrappa)
Kram!

2007-07-10 @ 13:57:33
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: eldh

Vilken härlig tur du har varit på! Jättefina LOer, fastnade för den med fötterna! Mysig! // Elin

2007-07-10 @ 15:56:25
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Anna

Heeej, välkommen hem igen.
Ser att du varit flitig på scrapsemestern thihi.
Jättefina layouter, speciellt den sista superfina bröllopsLon...
Kramen

2007-07-10 @ 23:27:55
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Cami

Hej Carina!
Och tack för senast! Hoppas resan hem gick bra! Det var jättekul att träffas! Vi får göra om det nästa gång ni kommer över;) Kul att se dina layouter här, den sista hann jag ju inte se:) Jättefina!
Ha det gott!
Kram,
Camilla

2007-07-11 @ 08:56:47
URL: http://camisscrapblog.blogspot.com/
Postat av: ÅsaF

Superfina layouter!! Härligt att ni haft en bra resa, och roligt att få inspireras i din blogg igen!

2007-07-11 @ 11:54:21
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Mette

Välkommen hem!
Oj, vad mycket fint du har gjort!
Du är så flitig och såååå himla duktig! :)
Kram
MEtte

2007-07-11 @ 18:32:01
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: anneli78

Åhhh vad fin LOer!! Jag har nu också införskaffat de FINA papperen från Cloud9!!
Jag kan bara säga detsamma om dig tjejen....urmysig och supertrevlig!! Hoppas verkligen att jag får träffa dig igen någon gång!!!
Förstår att det är skönt att vara hemma igen!!
KRAM Anneli

2007-07-14 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback