Alva är en stor tjej

jag kan verkligen inte fatta vart tiden har tagit vägen, Alva är nu 8½ månad.  stora tjejen, det står inte på förrän vi har ett års kalas, helt otroligt=)
Inatt sov hon i sitt nya rum för första gången, det gick hur bra som helst.
det var bara jag som kände mig lite ensam på nedervåningen nu när alla barnen sover uppe och Per jobbar borta den här veckan, man är ju van att ha nån hos sig=) jag hoppades nästan att nån skulle komma ner under natten och sova hos mamma, men alla sov så gott i sina egna sängar=)

Jag ,Marcus och Filip konkade i allafall upp Alvas säng igår och började piffa till hennes rum, himla kul.
det blev nog ganska mycket rosa, men det får nog vara lite socker sött i hennes rum tills hon blivit lite större i allafall=)

Vi hängde upp dom här tre galgarna som jag skruvat fast krokar i och satt fast layouter i.
och så har jag gjort en "dop"tavla till henne. Killarna har likadana på sina rum (dock inte rosa)

image113
image114

Kommentarer
Postat av: Pampam

Vad fiffit och snyggt med galjarna som "upphängare" av LO:s. Doptavlan är jättefin! Liftvarning på den!

Postat av: anneli78

Snor inredningsidéerna direkt! ;-)

2007-08-11 @ 17:21:01
URL: http://anneli78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback