Nya DT grejer

Nu börjar jag friska på mig, riktigt skönt=)man har ju inte tid att ligga sjuk när det är så fint väder ute.
Igår fick jag ett jätte härligt paket från Helena på
scraphuset med nytt DT material.

Jag har gjort en liten tändsticks "byrå" idé till den har jag fått från Theresa/Pysselgumman tack för inspirationen=)
meningen med denna är iallafall att jag ska försöka få lite ordning i mitt blivande pysselrum. och nu vet jag iallafall vart jag har mina brads=)
jag har använt:
Sassa frasslass-blue boutique-crimson dots,treasure
Öljetter-making memories
Blommor-Prima Marketing
Fluid chalk-charcoal
scrappers floss-Karen Foster
image24

och så har jag gjort denna LO på en pytte liten Filip. Precis nyfödd liten kille. Och nu är han en trotsig 2åring.
det är kul att scrappa bebis foton på dom stora barnen ,lite då och då=)
jag har använt:
Daisyd´s-picking daisies-cornflower
Sassa frasslass-blue bouquet-treasure
Scrappers floss-Karen Foster
Fluid chalk-charcoal

image25

Det var allt för denna gång=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så sööt pussmun...den känns lite annorlunda, just när man trodde sig kunna peka ut nåt av dina alster så byter du stil....kul o den är verkligen fin!!

Postat av: elsamaja

Ohh, nutte liten, så söööt, jag önskar att jag för en dag kunde få känna på hur dom var när dom var så små, det skulle vara underbart.
Jättefin liten byrå, jag måste bränna mer tändstickor så jag kan göra en själv.

2007-04-27 @ 21:01:27
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback