Jag skapar hela tiden...

... fast jag har skickan in lite till scrapbookingm.m så jag kan inte visa det än, men dom blir nog inte antagna så jag kan nog lägga ut dom snart=)

men 2nya layouter har jag att visa i alla fall.

denna är gjord efter skissen på  
scrappiz 
det var en så himla rolig skiss att jobba efter, för jag visste precis vilka bilder jag skulle använda, när jag såg den.
image18

och den här började jag på, på örebro träffen,men jag orkade inte göra den färdig.
så nu i kväll så gjorde jag den äntligen färdig.
jag har ritar och klippt ut hjärtat ur röd bazzill cardstock och sen har jag stämplat med clear stamps på hjärtat, jag tycker det blev jätte fint.
jag älskar den här bilden på mina underbara barn=)
image19

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Ååååå va jag gillar dina layouter! Så glada, kärleksfulla och snygga! Älskar hjärtat med pilarna!! Kanonbra! Och du, jag håller tummarna för att vi får se fler av dina alster i Scrapbooking m.m ;-)

Postat av: eldh

Superfina LOer! Cool o galen kille där uppe! Glad påsk! // Elin

2007-04-05 @ 15:08:22
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Marie

så många fina layouter jag hittade här hos dig, jättehärliga!

2007-04-08 @ 17:47:06
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Evy

Tack för ditt besök hos mej!! tänkte också få igång en lite blogg.
Supermega fina Los du gjort..du har sånna söta barn också..å lycka till med dina inskick ..
Va många fina fonter du har, har du nån maskin, isåfall vilken?
Kramisar Evy

2007-04-11 @ 10:45:54
URL: http://evyspysselblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback